הגאדג'טים הסולריים החריגים ביותר


 

 

 

הגאדג'טים הסולאריים החריגים ביותר

סוללות השמש יותר ויותר נכנסות לחיינו. ולא רק בצורה של לוחות גדולים המותקנים על גגות בתים או על הקרקע, אלא גם בצורה של גאדג'טעם קטנים בהם אנו משתמשים בחיי היומיום. לפניכם כמה מהמכשירים החריגים והשימושיים ביותר, המצוידים בפאנלים סולאריים.

 

מקלחת שמש

אם פעם כדי לחמם מים למקלחת היו מתקינים בויילרים, עכשיו אפשר פשוט להשתמש בפאנלים סולאריים שמובנים במקלחת עצמה, שמייצרים חשמל שדרוש לחימום המים.

 

רצועה סולארית עבור מצלמות

כל מטייל יודע, עד כמה זה מרגיז, כאשר נגמרת לך הסוללה ברגע המעניין ביותר. אבל עם רצועת השמש, שיש בה פאנלים סולאריים מובנים - דבר כזה לא יקרה.

 

בגד ים סולארי

גם על חוף הים, הבחורות רוצות להקשיב למוזיקה, לשבת עם נטבוק או לדבר בטלפון נייד. בזה יעזור להם בגד ים ביקיני עם פאנלים סולאריים. עם ביקיני כזה, את לא צריכה לדאוג שאיפשהו יגמרו הסוללות.

 

כיסא סולארי

כיסא הסולארי Solar Lounge Chair – זה המקום המושלם להירגע באוויר הצח, מבלי לאבד את ההזדמנות לעבוד במחשב או להאזין למוסיקה במשך זמן רב. והוא גם זוהר בחושך!

 

הספינה הסולארית הגדולה ביותר

מתברר, שבימינו ניתן לנסוע ברחבי העולם, ללא כל שימוש במקורות אנרגיה שאינם טבעיים. דוגמה לכך יכולה להיות PlanetSolar - היאכטה הגדולה ביותר בעולם, שמופעלת על ידי פאנלים סולאריים.

 

שמלה סולארית

השמלה Day for Night Dress - זה עוד פריט לבוש עם פאנלים סולאריים. אבל, שלא כמו ביקיני סולארי, אנרגיה שנוצרת נאגרת לא בשביל להטעין גאדג'טים, אלא בשביל לזהור. והשמלה אכן זוהרת בחושך בצבעים שונים.

 

המכונית הסולארית המהירה ביותר

בחורף השנה באוסטרליה (אם כי היה קיץ בזמן החורף), מכונית Sunswift IV הגיעה למהירות של 88 קמ"ש. מהירות צנועה בשביל מכונית רגילה. אלא אם, כמובן, לא לוקחים בחשבון שהמכונית נעה בעזרת האנרגיה שהושגה מפאנלים סולאריים המותקנים עליה!

 

משקפי שמש סולאריים

משקפי שמש בדרך כלל צריכים כדי לצמצם את כמות אור השמש שמגיעה לעינינו. אבל משקפי Self-Energy Converting Sunglasses ממירים אנרגיה מהשמש כדי להפיק אותה לגאדג'טים.

 

תיק סולארי

האם יש לכם Tablet PC? כן? אז בטוח תאהבו את התיק Voltaic Spark Tablet Case, שלא רק בא להגן על המכשיר מפני השפעות חיצוניות, אלא גם מטעין את הסוללה שלו בעזרת הפאנלים הסולאריים המותקנים עליו.

 

מקק סולארי

המקק הרובוט Solar Cockroach לא יכול לעשות כלום חוץ מלרוץ על משטח שטוח שבו שמתם אותו. אבל הוא יכול לעשות את זה כמעט לנצח! כי הוא נטען  מהפאנל הסולארי הקטן שמותקן על גבו.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> מחשבים וטכנולוגיה >> הגאדג'טים הסולריים החריגים ביותר